Putnik se za nepravilnosti i reklamacije treba žaliti prvo davatelju usluga (hotelu, apartmanu i slično, prijevozniku, voditelju putovanja, predstavniku organizatora putovanja ili neposrednom izvođaču usluga) u svrhu rješavanja reklamacije na licu mjesta. Putnik je dužan surađivati sa pružateljem usluga i agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora.

Pisanu reklamaciju Putnik je dužan poslati u roku od 8 dana nakon završetka putovanja putem elektroničke pošte na adresu: info@eventsandtravel.hr ili poštom na adresu: Events and Travel d.o.o., Medvedgradska ulica 29, 10 000 Zagreb.

Ukoliko Putnik uloži pismenu reklamaciju nakon tog roka, Events and Travel turistička agencija nije dužna takvu reklamaciju uzeti u obzir. Events and Travel turistička agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora, a može odgoditi rok rješenja o pritužbi za dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija.